Sunday, October 12, 2014

ငါဝအောင်ငိုလိုက်မယ်

ငါဝအောင်ငိုလိုက်မယ် ဒီနေ့တစ်ရက်တည်းငိုမယ် မနက်ဖြန်မိုးလင်းရင်မငိုတော့ဘူး တစ်သက်လုံးအတွက်မငိုဘူး


ကျနော်အကြိုက်ဆုံးအဆိုတော် လူငယ်ထဲက ဒီဖြိုးနှင့်စကားပြောရတာ တကယ်အားကျစရာကောင်းပါတယ်။ ကျနော်က အဆိုတော်လည်း မဟုတ်သလို တေးရေးဆရာလည်း မဟုတ်ဘူး။ ဒါပေမယ့် သီချင်းနားထောင်ရတာ အရမ်းဝါသနာပါတဲ့ ကောင်လေးပါ။

No comments:

Post a Comment